Dit is een voorbeeldpagina.

Overview

Ons terugbetalings- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen wij u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van teruggave. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. Wij accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen zijn, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen.

Extra niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige artikelen voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een aankoopbewijs of een bewijs van aankoop nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restitutie wordt verleend:

  • Boek met duidelijke gebruikssporen
  • CD, DVD, VHS-band, software, videospelletje, cassettebandje of vinylplaat die geopend is.
  • Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt teruggestuurd

Refunds

Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. Wij brengen u ook op de hoogte van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt, en wordt er automatisch een krediet toegepast op uw kredietkaart of oorspronkelijke betalingswijze, binnen een bepaald aantal dagen.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een restitutie wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via {emailadres}.

Verkoopartikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Verkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Exchanges

Wij vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op {emailadres} en stuur uw artikel naar: {fysiek adres}.

Gifts

Als het artikel bij aankoop en verzending als geschenk is aangemerkt, ontvangt u een tegoed voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt een cadeaubon naar u opgestuurd.

Als het artikel bij aankoop niet was gemarkeerd als een geschenk, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om deze later aan jou te geven, sturen wij een terugbetaling naar de cadeaugever en zullen zij op de hoogte zijn van je retourzending.

Shipping returns

Om uw product terug te sturen, moet u uw product mailen naar: {fysiek adres}.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw omgeruilde product u bereikt, variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzenddienst te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel ontvangen.

Need help?

Neem contact met ons op via {email} voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen.